HcrHcr Kızlar merhaba, size birşey sormak istiyorum. E nabızda papp a ve beta hcg sonucum çıkmış, doktoruma ulaşmaya çalıştım ama nafile. Size sorsam acaba yardımcı olur musunuz? Beta :109.000 ,papp a 7300. Yani değerler e nabızda bu şekilde görünüyor.
hemsirebianne0901 HcrHcr grafikle birlikte değerlendirme yapılıyor maalesef sadece degerler bi sonuc göstermez
_edakrsu22 HcrHcr telefonunza sonuç çıktığına dair bir mesaj geldi mi hastanenin wep sayfası falan yazan
HcrHcr _edakrsu22 sonuç çıkmış , geçen hafta. Laboratuarla görüştüm ama doktor bey kesinlikle dönüş yapmıyor. Memlekette yaptırmıştım. Ailem gidecek bugün öğrenmeye. Papp a değeri çok yüksek geldi gözüme ondan korktum. Anlamamak ne kötü☹️
Tubatgn HcrHcr papp-a yüksek ise risk yok canım benimde çıktı risk yok dediler ama yinede doktor yorumlasın burada kimse o testi yorumlayamaz
HcrHcr _edakrsu22 çok şükür bugün eşim almış sonuçları. Doktor yaş riski harici, riskin yüksek olmadığını onun için de yapılabilecek birşey olmadığını söylemiş.
HcrHcr Tubatgn Aynen dediğiniz gibiymiş papp a yüksek diye üzülürken tam tersi sonuca olumlu etkisi olmuş.
Tubatgn HcrHcr şöyle diye biliyorum 7300 çocuğun olursa 1 tanesi down sendromlu oluyor. Yani o rakamın yüksek olması bir bakıma iyi 🤗