Gulsummldr
Minnakkkk Benim doktorum da 32 de gel yazayım demişti fakat kendisi hastanede olmayacakmış o gün az önce öğrendim, hem muayene olmam lazımdı hem de raporu almam. Artık gidip başka doktora yazdırmam gerekecek galiba raporu. Çok teşekkür ederim sizlere de 😊