Arkadaşlar doğum başladığında 3 cm acikki 5 cm 8 vsvs diye gidiyorya, bunu nasıl muayene ediyorlar ? Çatı muayenesi gibi mi kontrol oluyor her seferinde yoksa bakınca anlaşılıyor mu ? 40. Haftam girdim henüz çatı muayeneside olmadım gerçi ama merak ettim bu açılma kontrolünü nasıl yapıyorlar diye