Edau9 Kızlar sağlık ocağında ki idrar tahlillerinde sürekli enfeksiyon çıkıyor doktorum da bu yüzden idrar kültürü istedi temiz çıktı hiç bir üreme vs yok nasıl oluyor bu anlamadım
benkosarim Edau9 aylardır var bende inanın geçmiyor doğumdan sonra bağışıklık eski haline geliyormuş o zaman azalıyor falan diyorlar
Nehir__ce Edau9 Bendede çıkmıştı doktorum hastaneden istedi hiç bişe çıkmadı çünkü sağlık ocağında alıyorlar idrarı saatlerce arabada gezip laboratuvara gidiyor o sırada bakteriler daha çok ürüyor demişti doktor
Edau9 Ebrumurat123 gerçekten antibiyotikte kullandım geçmiyor yani bol su icicem artık daha ilaç kullanmak istemiyorum doktorum probiyotik önerdi birde
Edau9 benkosarim gerçekten geçmiyor öyle ki hiç bir belirtim vs yok rutin tahliller yapılmasa bilmiycem bile olduğunu bezdirdi valla inşallah doğumdan sonra normale döner
Deniz-Demirin-Annesi Ben de ayni sıkıntıyı yaşıyorum ama evet doğumdan sonra çok ciddi şekilde azalıyor hatta geçiyor