MeriSame Merhaba kizlar :) yardim ederseniz sevinirim. Ben gebeligin 27 ci haftasindayim. Dun gece midemin ağrisindan ve gazdan hic uyuyamadim. Cok sancim vardi hem de ishal oldum. Lakin ilac icmek istemedim.sizde de boyle oluyor mu ? Hangi ilaci tavsiye ederdiniz ? Ve gaz ve agri uzun sure devam ederse ve ben hic bir ilac kullanmazsam bebege bir zarari olur mu ? :/
EmelBG MeriSame İlaç kullanmadım bende oldu öyle ishal için leblebi tüket gün içinde bol bol kesiyor 1-2 saate zaten direk canım
Irmakelizim06 MeriSame napsam geçiremedim bende ishal kusma olarak rahatsızlık basladı ishal hala devam ediyo 3 gün oldu çaresizim :(
Anneyim6 Merhaba canım bendede oluyor 26+3 deyiz bizde afedersin ben ya kabız oluyorum yada ishalim açıkcası bunun için hiç ilaç kullanma gereği duymadım fazla ilaç kullanıp bebeğime zarar gelmesini istemiyorum ishal olduğum zamanlarda muz yiyorum kabız olduğum zamanda üzüm ve kayısı suyu
MeriSame Anneyim6 bende de oluyordu ama dun gece tüm geceni surdu de, lakin ilac kullanmadim, o yuzden rahatsiz oldum uzun sure devam etti bende gaz sancisi hem de ishal, ilac icmedim, onun bebege bir zarari olmaz degil mi ?
MeriSame EmelBG bende cox uzun sure surdu de ama ben ilac kullan.adim onun icin rahatsiz oldum canim :/ sende de oyle oluyor mu ?
Anneyim6 MeriSame Allahın izniyle olmaz soda iç şişkinlik hissettiğinde bana gaz olduğunda sade maden suyu varya Beypazarı bana iyi geliyor tavsiye ederim
EmelBG MeriSame Çok uzun derken canım iyi çekmişsin bir gün en fazla sürmüştür akşamı leblebi aldırıp yatışmıştır çekmedim uzun süre canım öyle .
MeriSame Irmakelizim06 bende de aynen oyle. Kabiz oldugumda yalniz sutlu yulaf yardim ediyor bana. Hem de cok kisa surede. Amma ishalde birsey yardim etmiyor :/
MeriSame Anneyim6 cok tesekkur ederim ama ben azerbaycanda kaliyorum diye burda hangi sodayi icecegimi bilmiyorum :/
MeriSame Anneyim6 cok tesekkur ederim ama ben azerbaycanda kaliyorum diye burda hangi sodayi icecegimi bilmiyorum :/