caglayesil Benim gibi kabızlık sorunu olan var mı kızlar?? Bu karın kasık ağrılarından kurtulmak istiyorum artık😞
benkosarim caglayesil eczaneden dulcasoft var al suya katıp bir kapak ic ne kabız olursun bir daha ne birşey birde bulgur felan tüket
gulin-35 caglayesil cok kotu gercekten ıkı gundur bende mafoldum magnezıe kalsıne var bende de cok ıse yarıyor ondan ıctım uc olcek drahatladım
Pinar41 caglayesil bence doktora danışmadan bu ilacı almayın bende de kabızlık sorunu oluyor oyüzden kefir içiyorum bana iyi geliyor çilekli alıyorum sizde tüketebilirsiniz bide doğal olarak kayısıyı suda bekletip içebilirsiniz oda iyi geliyor
caglayesil benkosarim doktorada gittim sadece ishal şurubu verdi çok ilaç şurupta falanda içmek istemiyorum dediğiniz tek kullanımlık mı
benkosarim caglayesil bir kapak için dünyanız degissin doktorun şurupları hiç birseye yaramıyor ben aylarca çektim lavmana bile gittim hamileler de içebiliyor tek bir kere içtim kurtuldum şükürler olsun