İçtiğiniz sigara anında rahime doluyor şu an bir zararını görmezsiniz belki ama çocuk doğduktan sonra hastalıkları gerçekten bitmiyor, öğrendiğim gün 2 paket sigara içiyordum günde, hastanenin önünde attım bir daha da aklımın ucundan geçirmedim. Hiçbir şey çocuğumdan kıymetli değil göz göre göre evladınızı zehirlemeyin. İçen insanlar gördükçe suçluluk duygusu azalacaktır ama vicdanınıza yenik düşmeyin lütfen.