B-ebek Ozgeelaa evet canım 12. Hafta tahmin etti bir sonrakinde net söylerim dedi. İki gün önce net olarak prenses geliyor dedi ☺️☺️
Zeynepcelik45 -Elif-turgut bizde dün gittik 11 haftaligim şuan doktor tam birşey diyemem cinsiyet için bir ay daha bekleyelim dedi ama kız gibi dedi inşallah sağlıklı olsunda cinsiyet benik için fark etmez
Annesininportakali53 Gulsahrecep şuan tam 5hafta 4 gunluksun canım peki kese için doktora ne zaman gitmistin tam 10 gün sonra gidersen hem kese hem bebek hem kalp atışını görmüş olursun durmadan gitmene gerek yok doktorlar genelde öyleler
Gulsahrecep Annesininportakali53 canm doktor pazartesi çağırdı bende biraz daha büyüsün dedim o yüzden salı günü randevum vardı devlet gideceğim 🥰
strawbery -Elif-turgut ay biz daha minik bir onciriz 11+5 gunluk daha cinsiyeti belli degil bi oglum var herseyin hayirlisi ama bi oglum daha olsun cok isterdim tabiki once saglikli olmasi onemli rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin sizinde
Annesininportakali53 Gulsahrecep so zamana 6hafta 2 günlük olursun bebek görünür mü bilemem alet iyiyse görebilir ama kese net görünür canım 🥰