Mucizemolsunn Kızlar 3 aylık eş paketi aldım,,,,ek olarak athena ve advictoru 1 aya yakın kullanmaktayım devam etmeli miyim? 3 aya tamamlamak gerekir mi? Siz ne kadar sürede kullandınız
Belguzar123 Mucizemolsunn bende cok kulanmayi istiyorum fakat yurdisinda oldum icin gondermiyolar nasil alabilirim bi fikri olan var mi
Susamtohumununannesi Mucizemolsunn biz eş paketi almıştık 1 aylık olandan tam 2. Ay için sipariş gerçekten mi test yapayım diyip çift çizgiyi gördüm rabbim inş isteyen herkese nasip etsin
SblCn Merhabalar advictoru kullanırken mide agrısı göbek cevresınde agrı hissettiniz mi reflu gibi rahatsızlık
SblCn Arkadaşlar kullananlarda regl olunca yoğun kanaması parça parça düşmesi gibi olan var mı bende böyle bişe oldu acaba dedım ilk ay kullandım gecikme olmadı
SblCn Mucizemolsunn bende aylık bireysel eş paketi aldım advictor ve athena da aldım henüz başlamadım ilaçları regl ilken kullandınız mı
Mucizemolsunn SblCn hayır elime geçtiği gün kullanmaya başladım,beklemiyorsunuz yani öyle bi kural yok
Mucizemolsunn Susamtohumununannesi maşallah ,Allah kucağınıza da almayı nasip etsin sağlıklıca🤲🏻Sizde sorun neydi,ne kadar süredir istiyordunuz
Nurklcc Susamtohumununannesi canım hayırlı olsun bende kullanmaya başladık 3 aylık paket aldım hatta insallah bizimde olur
Susamtohumununannesi Nurklcc amin canım inş şifanız ondadır rabbim isteyen herkese nasip etsin kimseye aratmasın