Kızlar merhaba 33 haftalik gebeyim.3 gün öncesinde kasık ağrısı nedeni ile hastaneye gittim alttan muayene yaptılar yaptıktan sonrasında da kanamam geldi.Ve ara ara yoğun bir şekilde hala devam ediyor.Normal ultrason ile bakıldığında da bebekte ve esinde herhangi bir problem olmadığını söylediler.Bu neden olur başına böyle birsey gelen varmi