As06 Doktor birsey yemeden g e l dedı bebegın BASI 3 hafta önde dedi randevuyu gunler önce o saate almıstım ay cok acımmmm
Tugcezhan As06 ve glikozu içtikten 2saat sonra da bişey yiyemiceksin☹️ Keşke sabaha alsaydın randevu söyleseydin şeker yüklemesi diye. Su içmek bile yasak☹️
mucizemizibekliyoruzz As06 sabah ilk saate randevu alsaydınız keşke. Şeker yüklemesinde de 2-3 saat aç kalacaksınız akşamüstü olacak. Bence bişeyler yiyin başka bir günün sabahına alın yazık bu kadar aç kalınmaz bebeğe de yazık