Kızlar merhaba. Buralarda aşırı yeniyim 3+6. Planlı gebelik. Erken gebelik testiyle öğrendim kan verdim 109 çıktı sonra doktorumun hesaplamasıyla 4 gün sonra kan verdim beta 436 olması gerekirken 720 çıktı. Yarın kontrolüm var belki keseyi görebiliriz diye. Araştırdığıma göre hem negatif şeyler var hemde ikiz bebek olasılığı deniyor. Doktorum ikiz hamile olabilirsin cuma günü görüşürüz dedi. Çok heyecanlıyım bunu yaşayan var mı. Ailede bildiğim ikiz yok. Olumsuz bir şey olacak diye ödüm kopuyor