Nuravc bence ameliyatı olun . Ben iki düşükten sonra öğrendim. Bir sürü doktor ki içlerinde bir sürü prof var. Bu şekilden sıkıntı olmaz dedi. Kaç kişi var dogruran dedi ama. Şans işiymiş biraz. Bebeğin yerledtigi yere göre bazen sıkıntı olmuyormuş. Ben 5 düşükten sonra ameliyat oldum iyi ki olmuşum . İlk defa bu kadar büyüdü bebeğim. Ben sizin yerinizde olsam riske atmam. Hatta benim doktorum adana da Bülent haydar dedoglu Instagramina falan da bakın bence