Serdar4125 Cey-cey ya yarın sonuç alcam da dokturum ara di yaş oranı yüksek çıkmış dedi de kötü birşey mi bebek de mi sikti bende mi
Cey-cey Serdar4125 valla bende pek anlamadım istersen amniyon sentez yaptır dedi bende yok dedim sizin oran ne cıktı
Cey-cey Serdar4125 yasınız kaç benim 30 yastan dolayı bebekte sılıntı olabilir demek mis ama anlamadım yarın sonucunu alırsan twkrar yazarmısın fikir alısverisi yapalım