Btl42 Arkadaşlar ben 6. Haftaayım yarın doktora gidicem inşallah kalp atışını duyar mıyım bu haftada duyan oldu mu
Haticemustafa Btl42 belli olmuyor canm gelisimine bağlı ben 7. Haftada duymuştum 6..haftada istrsen alttan muayene ile duyabiliriz demişti istememistim 11. Haftya kdr duyamayanda var 6. Haftada duyanda😊
Hs4523 Btl42 ben duymuştum canım inşallah duyarsın duyamasanda moralini bozma hiç 10. Haftaya kadar yolu var
Aysun2834 Btl42 cnm herkes aynı haftada duymuyor duymazsan panik yapma sakın ben 7.haftada duydum karından
Kardii Belki duyamazsın ama görebilirsin yeni oluştuğunda doktor dinletmiyor ben 6+2 de gördüm 6+5 te dinledim
Destina21 MerveGrses şimdi geldim hastaneden minik fasulye mi gördüm.. kalp atışını gördüm ama sesli değilmiş cihazı doktorun ses duyamadık.. pıt pıt atıyordu.. sırf sesini duymak için başka hastaneye gidicem 🤣🤣♥️♥️♥️♥️
Destina21 MerveGrses hayırlısı inşallah sen de duyarsın 1 ay sonra gel dedi ben dayanamam haftaya görüşürüz dedim.. 😃😃😃 sen bilirsin dedi.. parasıyla değil mi her hafta mucizemi görmeye giderim ♥️♥️
MerveGrses Destina21 cok sevindim cnm gercekten darisi bana olsun haftaya persembe gidicem o kadar cok ultrasona girdim ki iki gebeligimde de artik elim bos donmek istemiyorum umarim duyarim vajinal mi baktilar burada genelde 10.haftaya kadar vajinal ultrason yapiyorlar
Destina21 MerveGrses hayır karından baktı .. anlıyorum seni ben de iki düşük yaşadım .. inşallah herşey yolunda gider ♥️