gokcesmomm seğirme gibi biseyler olacak ilk başta, bende ilk önce hareket etsin diye bekliyordum 17 de segirmeyle başlamıştı normalde daha geç hissediliyomus , üzülüyordum tekme atmıyor diye simdi 24. Haftadayiz artık o kadar güçlü vuruyor ki anlatamam 😀 saga yatıyorum oraya vuruyor sola yatıyorum oraya vuruyor sırtüstü yatıyorum tam ortaya vuruyor , ben yürürken bile hareket halinde 😀 yani biraz daha sabredin daha önce yaşamadığıniz bisy olduğu için hareket ettiğinde anlıyorsunuz bebeğiniz olduğunu , 🥰