Kızlar açık açık soracağım.Vajinal doğum yaptım 42 gün oluyor. İlk doğumum bu arada. Dikişlerim fazlaydı hatta açıldı tekrar dikiş atıldı. Dikişleri ayna ile kontrol ederken vajina içinde boşluk görünmüyor yani ayna ile bakınca görünmüyor. Açık pembemsi bir doku var girişi kapatan. Bu normal mi. Doktora gitmedim bunun için. Yakın zamanda gideceğim ama aklıma çok takıldı. Sarkma falan olabilir mi aceba? Umarım doğru anlatabilmişimdir ne demek istediğimi🤔