Kizlar merhaba, baslikta belirttigim gibi 30 haftalik hamileyim. 13 gun once buyuk bir kaza gecirdim bu yuzden bir travma yasiyorum suan. Bebegimin sagligi gayet iyiymis 2 hafta once oyle soylenmisti. Ama 3 4 gundur adet sancisi gibi kasiklarima bir agri giriyor ve belimde gecmeyen bir agri var. Bel agrim bazen siddetleniyor bacagim cekiliyor, bebekte sertlesiyor 28 haftalikken gittigimde bebegin makat gelis oldugu da soylenmisti bu agrilar normal mi yarin sabah polk gidecegim dr duruma gore hareket eder qma simdi ne yapmalıyım bu belirtilerle bisey olur mu ?