Pembeerguvan Arkadaşlar 7 aylık hamileyim palamut aldım sizce palamut balığı gebeyken yenirmi sıkıntı olurmu?
Ayse_3434 Pembeerguvan Taze olduktan sonra hiç bir sıkıntı olacağını sanmıyorum bende 7 aylık hamileyim daha salı günü yedim palamut Niye sıkıntı olsun ki gebelikte balık tüketmek faydalı
A_cemilik Pembeerguvan ben de 2 gün önce yedim canım sordum balık alırken dip balığı olmadığı için sorun olmaz dediler.
Pembeerguvan Ayse_3434 büyük balık yenmemesi lazımmış arada yerim ozmn teşekkürler. Bebişiniz kaç kg acaba 7aylk
Elizansmom Büyük balık yenmemeli değil de, dip balıklar yenmemeli. Dipteki balıklar ağır metal cıva içeriyor bu yüzden