Meraba 35+5 dayım günlük ped im vardı takılı ve kahverengi boyle 3.4 damla gelmiş. 2.3 kere sıldıkce hafif bi şekilde geldi şimdi durdu doktorumu aradım catlama olmuş olabılır dedi suan cıkıyorum ben dedi yarın sabah gel dedi. Devam ederse kanama acılw git dedi . İçime hiç sinmiyor acile gitmelimiyim adet agrısı gibi 2.3 kere oldu .