Nurseda6570 Merhaba hanımlar son aylarımdayım ama henüz daha kızımıza bir isim bulamadık önerilerinizi bekliyorum
tugba_67 Nurseda6570 eğer kızım olsaydı Defne koymayı düşünüyordum yanına da 2.isim olarak Alya ya da Mira düşünüyordum ama oğlum olacak 😍😍