
Doktor ameliyata girecekmiş ben girdim çıkıyordu enfeksiyon varmı diye gitmiştim akıntım sarı koku yanma falan yokda tedbir olsun diye kanda bişi yok vajina ağzı için fitil yazdım dedi çıktı vajina ağzında mı enfeksiyon var yada akıntı içinmi sırmadan gitti ya sinir oldum anlayan varmı