A_cemilik bazen çok korkutuyorlar benim 6.hafta kanamam oldu öyle kanda değil hafif pıhtılı kahverengi leke gibi benim ilk hamileliğim korktum,bilinçsizde olunca düşük sandım. Acile gittik dahada ilk muayeneme 1 hafta vardı acile gidince ilk defa kalbini duydum bebek göründü çok sevindim, ama bana bi gün yatış verdiler serum taktılar ilaca başlattılar düşük tehkilesi diye, sonra nöbetci doktor baktı herhangi bi kanama alanı yok dedi madem öyle beni niye korkuttunuz düşük tehlikesi diye, ben aynı gün kalbini duydum aynı gün kaybedersem nasıl kaldıracam bunu diye bi sürü stres yaptım, randevum gelince kendi doktorum sağlıklı gebelik dedi lekelenme uzun sürmezse birde kan şeklinde kanaman olmazsa korkma dedi bi daha acile gitmeyi düşünmüyorum çok bi ağrım sızım olmazsa..