Kelebek3 Meraba kizlar 12 hafta bittikten beri baş ağrısı yaşıyorum 15. Haftaya girdim geçmiyor doktora da sormadım hiç bu şekilde ağrı çekip ilaç kullanan var mı.
segah06 Kelebek3 ben varım valla daha düne dek basım agrıyordu. 6 saate bir parol kullanabilecegimi söyledi doktor
Hadya Benim de siddetli bas agrilarim oluyo,doktorum gunde 3 kez parol kullanabilirsin dedi ama ne yazik ki kesmiyo.Ben ilaveten enseye ve alnima soguk komprrs uyguluyorum,o biraz rahatlatiyo.
Lajour Bende 2 haftadır ağrı problemi yaşıyorum . 10 haftalığım. Sanırım hormonlarla ilgili bir durummuş. Ağrı ile beraber tansiyon düşmesi, mide bulantısı gibi problemlerimde oluyor.
Kelebek3 Tansiyonumu hiç ölçmedim ama neredeyse her gün ağrıyor doktorlarıniz onerdigine göre bende bı parol iceyim teşekkürler 😘
Beyzanurekici Bende 14 haftalığım 4-5 gündür migren ağrısı çekiyorum parol içiyorum uyuyorum ama nafile