Merhaba canlarım adettim 2 gün geçikti sarı bir akıntım var belimde ve göğüslerimde şişliğim var ara ara karnıma ve kasıklarıma ağrı giriyor normalde adetim geçikmezdi 2 gün önce gelirdi hatta adetim, bu ay 2 kere yumurtlamam gerçekleşti dün akşam üzeri erken gebelik testi yaptım ama çıkmadı sizce hamilelik varmıdır