34 haftalık gebeyim. Yaklaşık 2 haftadır vajina içinde sanki kıymık/iğne batar gibi bir acı oluyor aniden. Özellikle yürüyüş yaptığımda bazense günlük rutin işlerimde çok oluyor. Ağrı oluşunca o an hareket edemiyorum. Anlık bi ağrı 3-5 saniye sonrasında geçiyo. Gün içinde birden çok kez tekrarlanıyor. Bu durumu 2 haftadır yaşıyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Bu normalinde doğum sancısı gibi bir şey mi?