Semilk05 Ben ilk doz mahvoldum ateş ses kısıklığı eklem kol ağrısı baya ağır geçirdim ama 2. doz hiçbir sıkıntım olmadı çok şükür. Parol içtim ve alnıma eklem yerlerime buzlu sudan bez koyduk. Ilık suyla da duş aldım öyle ateşim düşmüştü. Günde 4 tane parol içebilirsin demişti doktorum ama çok içen biri değilim sabah ve akşam içtim sadece. Ertesi günü de sadece 1 tane parol içtim daha sonra hiç içmedim gerek kalmadı şükür.