Cansel_45 Hamiş anneler ben 19 hafta giricem sabahları uyandığımda karnımda bir sertlik Oluyo ıdrarım varmış gibi sizde de oluyomuydu öyle acaba
Baltopu2 Cansel_45 canım ilk gebeliğimde oluyordu,son haftalar daha çok olmaya başlamıştı ama enfeksiyon çıkmıştı bende.oysa hiç ağrım yoktu
Cansel_45 Benımde ağrım Olmuyo canım allahtan ama sadece bir sertlik Oluyo acaba gelişmeye başladığı İçin mi diye düşünüyorum bende Baltopu2