Melekler-im Kızlar bir kızım olacak benim adım Elif kızımın adını elifsu koymak istiyorum ama kararsızım eşim çok oralı değil ama ben istiyorum neyapsam
Aaaysee Melekler-im yani kusura bakmayın ama çok komik duruyor ben olsam koymazdım ama siz bilirsiniz
mavisinprensesi20 Melekler-im tabi ki sizin fikriniz ama size bir öneri de bulunayım ben Eflin koyucam Elif Eflin benzer oluyor Elifsu biraz garip geldi 🥰
Mer93 Melekler-im kendi isminizi koymak isteyebilirsiniz isminiz de çok hoş hem de ama elifsu olmuyor gibi. Hep duyduğum anne baba adı koyanlar yanına ikinci bi isim koyuyolar o şekilde koyabilirsiniz
_mir_6547 Melekler-im benim de bir kızım olucak adim damla esim damla koyalim istiyor ama ben istemiyorum böyle tuhaf olur sanki Roza koymaya karar verdik