ebrulegarci Bebegim2301 Bizimde son 10 gün Sabah doğru düzgün uyuyamadım tam uyuya kalıyorum sancım başlıyor tuvalte gitme isteği oluyor toplasam 20 25 kere gittim bugün tuvalete 🤦🏻♀️🤰
Bebegim2301 Nesibenur bende öyle valla burda okuduğum çoğu kişi sanciyi evde çekilmesi gerektiğini söylüyor bekliyorum bakalım
ebrulegarci Bebegim2301 cok tuvalete gidiyorum şuan bile gidiyorum azar azar yapıyorum suyumu geliyor anlayamıyorum en iyisi sabahtan hastaneye gitmek