Bizde artık mezun olduk. 13.09.2022 de doktor kontrolüme gitmek için evden çıktım. Doktorum 38. Haftada değiştiği için yeni doktor ile ilk kontrolümdü. Gittim önce ultrasona aldı bebek de kilo önce kontrolle aynı olduğunu ve çatı muayenesi yapalım dedi. Bu ana kadar sürekli normal doğuma odaklıydım tamam yapalım dedim çatı muayenesinde normal doğum için elverişli bir yapı olmadığını söyleyip beni nts ye yönlendirdi orda sancım 100 ü geçkin çıktı ama ben hiçbirşey hissetmiyordum daha sonra tansiyonuma bakıldı 16 ya 9 çıktı sonra kan testi idrar testi yapılıp doblöre yolladılar orada da suyumun yüzde 50 kaldığını söylediler bana eve git eşyalarını al burada kontrole devam edelim dedi doktorum eve geldik eşyaları aldık tam çıkacaktık ki ablamın küçük kızına ara çarptığı haberini aldık önce yeğenimin yanına gittik yanına girip iyi olduğunu gördükten sonra kendi hastaneme gittik odaya alır almaz 10 dakika içinde beni doğuma aldılar zor bir doğum oldu doğum sırasında tansiyonum çok yükseldiği için bebeğim çıkar çıkmaz beni uyuttular odaya çıktığımda bebeğim odadaydı ve emzirmek için aldığımda Kısa Kısa nefes aldığını hissettim bebeğimi yoğun bakıma aldılar ben dün taburcu edildim ama oğlum hala hastanede lütfen dualarınızı eksik etmeyin. Benim için çok zor bir doğum ve sonrası oldu. Rabbim hepinizi ve bebeklerinizi sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻