Kbr2 catal35 bende 33+2 oldum aynıyım gece uykusuzluk wc de uyuma. Birde çalışıyorum gündüzleri cok uykum geliyor sag salim vaktinde bebisleri kucaklarımiza alalım inşalalh hepimiz 🙏