Kızlar bugün tahlil sonuçlarımı gösterdim aile hekimine demirim normalden yüksek çıkmış Demir ilacını bırak dedi bir de kum döküyorsun dedi kalsiyum fazlalığından olabilir kadın doğum doktoruna da göster dedi riskli bir durum mu acaba bu kum dökme olayı cumartesi randevum var da bekleyemedim size de sorayım dedim başına gelen var mı 😑Hatta dün post açmıştım kasıklarım ağrıyor idrar yaparken ve bazen de geceleri sağa sola dönerken oluyor diye onun sebebi de kum dökme olabilirmiş