Ebrualparslan1 Anneler merhaba 16+6 haftalik hamileyim dün gittiğim doktor muaynesinde ultrasyonda bebek bağırsağında parlaklık var dedi doktorum bu durumu yaşayan varmi içinizde nedemek oluyor bi sıkıntı teşkil edermi
kuzeymomsss Ebrualparslan1 bizim detaylı ultrasonda çıkmıştı. Doktorum hafif bir parlaklık demişti. Şuan 4.5 aylık bir sıkıntısı yok çok şükür