Ebrar68 bende ilk evlendiğimde bimin yumuşatıcısını kullandım bulut, sonra peros var lila olanı onu kullandım baya, çokda kalıcıydı, sonra abc beyaz kullandım, sonra yumoş lilyum kullandım ilk zamanlar iyiydi ama sonra burnum alıştı herhalde iyi kokmamaya başladı, sonra bingo oğlumun kokusu aldım çok beğendim kokuyu bi kaç aydır onu kullanıyorum ama yine yok gitti koku, perdelerimi havlularımın bazısını yumoşla yıkmıştım şimdi perdeler öyle bi güzel kokuyo ki, havlularda öyle ben en iyisi yine yumoşa dönüyüm dedim mavi olana dönecem yine, sorun makinede değilde burnumuzda felan mı acaba kokuya alıştıkca ilk güzel kokusunu kaybediyor sanki