Mamiiiii Merhaba arkadaşlar gebelikte böbrek ağrısından doktor parol ve buscopan verdi. Kullanan var mı? Şimdiye kadar bu süreçte ağrı kesici kullanmamıştım sorun olur mu?
Mnvrrrrr Mamiiiii parolu bende kullandim canım mecburen hic bi sıkintı olmadı ama buscopan hakkinda bilgim yok doktor verdiyse sıkıntı olcagini dusunmuyorum
ardenmoms Mamiiiii Gebelikte paroldan başka ağrı kesici önerilmiyor zaten ben de kullanıyordum ara ara baş ağrım oldukça