Nutelllaa İlk gebeligimde özelde 14+4 de oğlumun olacağını öğrenmistim ve değişmedi .şimdi 13+4 um devlette ama iyi bı doktor kız dedi yüzde yüz olmasada sizce değişir mi ya değişen duyuyorum ama bacak arasını bende gördüm doktorla boştu yani bilemedim
Kleopatra- Nutelllaa Bu problem olarak düşünülecek birşey değil aslında. Zamanla daha da netleşiyor cinsiyeti erkenden değişme ihtimali oluyor tabiki. Biraz daha bekleyin net bir sonuç alırsınız.
Minibebe Nutelllaa 12 haftalıkta ikili teste kız dedi doktorum başka Bi doktorum 13 haftalikken erkek dedi