1yenianne kurabiye hamuru da oluyormuş, ben onu da atacağım. Bir de sigara böreği yapacağım. Şu aralar konserveye sardım. Bamya, taze fasülye, barbunya aldım dün pazardan bol bol onları kenara atarım. Dolaba bir de bol bol tavuk suyu, et suyu koydum. Tekrar haşlama derdi olmasın diye 😀 aklıma başka bir şey gelmedi.