1yenianne merhaba
Nohut, kuru fasulye, yesil mercimek haslayip koydum buzluga.
Gül ve sigara böreği yaptim bir kac cesit peynirli ve patatesli pisirmeden koydum onlari cikqrip yumurta sürüp firina verinxe cok guzel oluyor hep yaparim.
Haricen elmalu kurabiye, pudingli kurabiye, mozaik pasta var bolca.
Icli kofte yapip koydum 40 tane kadar. Ayni harcin kalani ile fellah köftesi yapip koydum 2 poset cikti.
Fasulye, domates, biber, sarimsak falan attim buzluga hazir elimin altinda dursunlar diye.
Mayali pogaca koydum birde takriben 1 tepsiye denk gelir 3 posete böldüm onuda pisirmeden koyuyorum cikarip hemen yumurta sürüp firina atiyorumm.
Yazdan bezelye atmıştım ve hazir Garnitür sevmedigimden havucuda minnak minnak dograyip atmistim oyle cok kolay oluyor hemen pisirmek çünkü.
Konserve olarakda kahvaltilik sos acuka dedigimiz ondna yaptim menemen yaptim kozlenmis kapya biber ve patlican yaptim birazda domates sosu yaptim corbalik sadece.