Hulo2105 Bat 23 üydü evde erken test vardı yaptım çıkmadı bişey tabi ki bir de ilk denememdi 😌😂 en iyisi reglin gecikmesini beklemek valla böyle insan üzülüyor
2206minik @2prensesannesiiii beklemeye aldım kendimi benim çikolata kistim var ne zaman adet olcak olsam orası şişer ağrır ardından adet olurum yine şişti hafif ağrı var bakalım nasıl olcak bekliyorum 😏sen naptın test aldın mı
2prensesannesiiii 2206minik yok almadım sınavdan çıktım yola koyulduk direk otobandan çıkınca yolda bişey yoktu alamadım pazartesi alırım yaparım 🥰 ama var gibi yaparsan erkenci test yap olur mu net çıkar🥰🙏🏻
2206minik @2prensesannesiiii bende erkencilere inancım kalmadı hep Çizgi çıkıyor ve kana gidiyorum negatif çıkıyor ondan kaset yaptım bakalım beklicem yaa adet olmadan umut bitmez bekliceğiz 🫶🏻😍
2206minik @2prensesannesiiii benim de yok çarşamba test yapcam sonucu buraya yazarım yaparsan sende yaz🌸
2206minik @2prensesannesiiii antepliyim🫶🏻Ama eşimin mesleğinden dolayı Diyarbakır da yaşıyorum Seneye tayinciyiz ben Mersin’e tayin çıksın çok istiyorum bakalım kısmet 👀
2206minik @Rapunzelllll dur kız yerinde nolur nolmaz 🌸bende yine kaset test aldım çarşamba gününü bekliyorum 🙏
boymomyz 2prensesannesiiii Ankaradan geldim gelin Antebe sürünüyorum 11 ayda saçlarım beyazladı boğazım şimiş alerjim varmış kalp çarpıntısı yapmış acile gittim psikiyatriye yönlendirdiler 😂 antidepresan yazıldı sonra öğrendik psikolojik değilmiş kbb bildi 😂