Deletedmom_37 kızlarr kendinizi tutabiliyor musunuz canım aşırı hamburger çekti yemek istiyorum bide fanta😋 arada bi yesem zararı çok mu ki
Kleopatra- Deletedmom_37 Haftada iki kere yiyorum istem dışı. Canım çok çektiği için yiyemeden duramıyorum malesef.😂 Çok şükür son haftalardayım bir sıkıntı yaşamadım. Abartmadan yemek çok önemli.
beyzagl44 Deletedmom_37 bende birkere kacamak yaptim bisküviler cips falan, caya batirdim Allah ne verdiyse ertesi gun kontrolumde sekerim yuksek cikti ustelik ac karnina gitmistim. Artik yapmiyorum 🥺😂 Ama aşırı bi huzur dolmuştum.
Deletedmom_37 Kleopatra- bende hamile kaldığımdan beri ilk defa yedim 3. ayımdayım ama yedikten sonrada midem bulandı
Deletedmom_37 beyzagl44 ay ya benim açlık şekerim zTen yüksek ama böyle güzel şeylerden ayrı kalmak gerçekten çok zor
Bbhr0_ Bende az önce lahmacun ve profiteröl yedim asla yememem gerekşyodu ama napim ya canıö çok çekti sonra vicdan azabı
Misssitare Deletedmom_37 37 haftalığız 2 kere yedim🥴 Bu ara canım çok çekiyor ama doğuma az kaldı dayan diyorum🥲