EzgiKizilates worin ben varım ileriki haftalarda geçiyor bi şey olmaz dedi doktor çoğu bebekte görülüyormuş
worin EzgiKizilates bana da hamileliğin sonu veya doğduktan sonra geçer dedi ama ne bileyin korkuyor insan canım ya senin doğum nezmn? ve geçt mi?
EzgiKizilates Ben şuan 28 haftalığım bugün kontrol var hatta geçmiş mi diye soracağım sonucu yazarım 😊
EzgiKizilates Geçmemiş daha ama iki haftaya kaybolacak dedi yani 30 olduğunda görmeyiz diyor sen kaç haftalıksın
worin EzgiKizilates canım ben 22 haftamdayım 3 gün önce söyledi, büyük ihtimal sonlara doğru kaybolur dedi.. bilirsin ama insan stres yapıyor bu yüzden bir an önce kaybolsa keşke
EzgiKizilates Ben o söylediği hafta biraz kafama takmıştım sonra unuttum gitti sonuçta çoğu bebekte çıkıyormuş. İyi düşünelim iyi olsun 😊