Asim_Mehmet Idrar kültürü verenler sonuçlarınız nasıl çıktı? Benimkisi 3 gün oldu, çıkmayınca asistanı aradım, laboratuarın üreme olduğunu ondan dolayı daha sonuclanmadigini söylediğini söyledi.
ballibocek Asim_Mehmet bana kültürü gebelik testi pozitif çıktıktan sonra yaptırmışları üreme olmamıştı. 19+3 te de çamaşırdanufak vir renklenme fark edip doktora gittik ama vaginal olmadığını idrarla ilgili olabileceğini söyledi. İdrar tahlili ve kültürü istedi, tahlil sonuçları enfeksiyonu işaret eder şekilde idi ama kültür yine üremedi. Açıkçası kültür üremesi ne demek ben de bilmiyorum.
Nsdpg Yeşil akıntımdan dolayı kültür verdim 4-5 günde çıktı çok yıkamaktan floram bozulduğu İçin salgılıyormuş mesela
Asim_Mehmet ballibocek kültür üremesi, anlamlı şekilde enfeksiyon olması bildiğim kadarıyla, sizinkisi önemsenecek derecede değil demekki
gkbyza Asim_Mehmet daha önce monurol içmiştim uzun zamandır yoktu enfeksiyon ama. şimdi lökosit önemli galiba 5 çıkmış bende, bakteri de nadir diyor çok yok sanırım
Yaprak21 Lökositim 32 çıkmıştı enfeksiyon dediler ilaç kullandim 64 oldu doktorumda ne tip bir enfeksiyon olduğunu anlamak için idrar kültürü yapalım dedi ona göre ilaç veririm dedi fakat üremiyo dedi bundan dolayı ilacta vermedi uremiyor oluşundan birşey anlamadım
Asim_Mehmet gkbyza kaç haftaliksiniz, erken doğumu tetikler mı doktorunuz bisey söyledi mı bununla alaakali