3 gün önce test yaptım çıkmadı bugün yaptım güneşe tuttuğumda gözüken bir çizgi var ama aşırı silik. Reglime 2-3 gün var. İnsanlar 10 gün kala öğreniyor benim iki seferdir böyle çıkıyor. Önceki de böyle çıkmıştı ve kimyasal gebelik geçirmiştim. Yine öyle olacak galiba betam yüksek olsa net çıkardı değil mi , yine kimyasal olursa çok üzülürüm 😢😢
