Bsrabzks otekidunyali evet canım bende o şekilde verdim normal doğum yaptım benimde 3 gün sonra geldi sütüm mama verdim o şekilde gayette içti yavaş akış zaten ucu ben çok beğendim umarım sende memnun kalırsın
Semaaaa1 Ays19Ays bende ohilips avent cam aldım. Ancak philips kolik biberonu var hava yutmayı vs engelliyor. O da aklımda 🫠