cahillesohbetikestim Dyguelbas bebelac gold kullanıyoru çok memnunum gaz ya da kabızlık gibi bir problemle karşılaşmadık
Busssx Dyguelbas Bende hipp kullanıyorum ne kabızlık ne gaz çok şükür ama anne sütü de veriyorum aynı zamanda
tazebiranne_hg04 Dyguelbas hipp önerdiler diye hipp aldım ama aşırı gaz yaptı laktozlu bir mama olduğu için her bebek sindiremiyor şuan sma comfort kullanıyorum memnunum gaz sancıları azaldı