1 hafta önce kızımın pek gelesi olmadığı için doktorumla artık sezaryen düşünmem gerektiği konusunda anlaştık, tarihi belirledik . Hep normal doğuma odaklandığım için biraz sarsılmadım desem yalan olur..Yatış yapılacağı günün sabah saatlerinde birden sancım başladı 8dkda bir olarak, kısa sürede 6 dkda bir , 5 dkda bir şeklinde ilerledi ve hastaneye vardığımda 3 dkda birdi. Doktorum geldiğinde 3 cm açıklık oluşmuştu ama ben dayanamıyordum. Normal doğumu dilersem bekleyebileceğimizi söyledi. 40 haftanın verdiği stresle sezaryene devam etmek istediğimi söyledim. Kararımdan tam 30 dk sonra bebeğimin ağlama sesini duydum 🥺 Allah herkese nasip etsin 🙏🏻 Sevgili anneler , sezaryen doğumda dinlenmek çok önemli , 3-4 gün çok ciddi ağrılarım gaz sancım ,kabızlık , bebeği istediğim gibi kucaklayamama , süt gelmemesi gibi sorunlar yaşadım. Kendinize inanın bu kısa bir süreç, sütünüz yoksa mama desteğini atlamayın sarılığı böylece yaşamadık çok şükür. Doktorum önce 20şer dk emzirme üstüne mama desteği verdi , şu an mamayı kestik 🥰 herkese sağlıkla doğum diliyorum. Normal yada sezaryen fark etmeksizin önemli olan anne ve bebişin sağlığı , her durumda anneyiz. Sağlıkla gelsin minikler 🥰