Merhaba arkadaşlar 25 haftalık oldum 4 gün önce de renklı ultrason çekilmiştik bebişin midesi büyükmüş dün doktorum sıkıntı olsa kese içindeki sıvı çok olur ama öyle bi sorun da yok midesi gerçekten olması gerektiğinden büyük ama şuan sıkıntımız yok dedi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu :(:(