Arkadaşlar dr uma güveniyorum fakat bana haftaya muane edecem dedi
Hocam çatı muanesi mi evet dedi sonuçta ikinci doğumum ne alaka ya Dr a sormayı unuttum veya işine karışmak gibi olmasın diye sustum unuttum diye sormadığımi acaba doğumu başlatmak için mi yapacak muane başına gelen varmı
Ki ben ilk doğumda bile çatı muanesi olmamıştım çatı doğumda açılan birşey diye devlet beni muane etmedi 🙄🙄 şuan 37+2 haftaya
38+2 olcam