Ayseee94 bende griple uğraşıyorum. Ihlamuru çok abartmamak şartıyla bi kupa mesela içine limon sık bal koy çok iyi gelicek. Ben öyle iyileşmeye başladım bide bol bol yatıp dinlen. Ateşinin çıkmamasına dikkat et. Gripteki virüslerden bebek etkilenmiyor ama ateş çıkması tehlikeli.çünkü bebiş şuan senin kanınla besleniyo gelişiyo